Siekdami elgtis teisingai Jūsų ir kitų klientų atžvilgiu, informuojame Jus apie UAB „Masažo Klinika“ taisykles.

Būkite pilietiški, gerbkite gydytojų ir specialistų darbo laiką ir kitų pacientų poreikius laiku gauti medicinos paslaugas. Nuo 2016 metų sausio 1 dienos įsigaliojo Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymo pataisa, kuri įpareigoja pacientus pranešti, jei šie pas medikus negalės atvykti užregistruotu laiku.

Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatyme numatyta, kad „pacientas, užsiregistravęs planinei asmens sveikatos priežiūros paslaugai gauti, tačiau negalintis atvykti nustatytu laiku, privalo apie tai informuoti asmens sveikatos priežiūros įstaigą ne vėliau kaip prieš dvidešimt keturias valandas iki paslaugos gavimo laiko pradžios.“ Visą informaciją apie registraciją į paslaugas rasite skiltyje “Registracija į paslaugas”.

  • Už paciento apmokėtas ir anuliuotas paslaugas, grąžinant pinigus taikomas 15% mokestis nuo anuliuotos paslaugų vertės. Šis mokestis nebus taikomas: esant ant kliento prašymo raštiškam gydančiojo gydytojo patvirtinimui, kad asmuo negali atlikti atitinkamų procedūrų; esant ant kliento prašymo raštiškam bendrovės direktoriaus ar gydytojo patvirtinimui; keičiant vieną jau apmokėtą procedūrą į kitą.
  • Susigrąžinti pinigus už paslaugą galite paspaudę ant šios nuorodos arba atvykę į kliniką.
  • Norėdami atsisakyti paslaugos, nenurodant priežasties ir nepatiriant kitų, negu nustatyta kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų, galite atvykę į kliniką ir parašę prašymą, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
  • Norintiems pratęsti mūsų klinikoje įsigytos paslaugos galiojimo laiką,  bus taikomas 10% mokestis nuo pagrindinės kainos. Galiojimas prasitęs 3 mėn.
  • Atvykus į procedūras būtina atsinešti turimą dovanų kuponą arba abonementą, nes nepateikus paslaugos įsigijimą patvirtinančio dokumento, procedūra nebus atliekama.
  • Dovanų kupone nurodytą pinigų sumą galima išnaudoti per kelis kartus. Sugadintų, pamestų ar kitaip prarastų dovanų kuponų į naujus nekeičiame. Dovanų kuponas atgal
    nepriimamas ir į grynuosius pinigus nekeičiamas. Prieš atvykstant į procedūras, būtina išankstinė registracija. Kuponas bus laikomas panaudotu, jei užsiregistravę neatvyksite ir nepranešite prieš 24 val.
  • Vėluojantiems į procedūrą 15 min. ar daugiau, procedūra nebus atlikta, arba bus sutrumpinta tiek laiko, kiek vėluojama. Jei vėluojate į procedūrą kuri trunka 30 min. – procedūra atlikta nebus. Vėluojantiems į procedūras, kurių trukmė ilgesnė, procedūros bus trumpinamos atitinkamai vėluojamam laikui.
  • Visos klinikoje įsigytos paslaugos ir kuponai galioja 6 mėn. nuo įsigijimo dienos.
  • Jeigu pacientas 3 kartus be išankstinio perspėjimo neatvyksta paskirtu laiku, Klinika turi teisę paciento kitam vizitui neregistruoti ir atsisakyti teikti pacientui paslaugas.

Gydytojui susirgus ir/ar nesant galimybės aptarnauti iš anksti pas jį užsiregistravusius pacientus, pastarieji apie tai informuojami skambučiu, jei yra nurodę kontaktinį telefono numerį.

“Prašymą/skundą dėl mūsų svetainėje įsigytos paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.pšt. tarnyba@vvtat.lt , tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt), taip pat Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/“.